Jodła 2013

Jodła 2013, zadanie nr 1

Zadanie 1.

Pokażcie, że umiecie stawiać wyzwania. Wyślijcie do Chorągwi pocztówki z dowolnego miejsca Polski znajdującego się powyżej 1000 m. n.p.m. Kartkę z pozdrowieniami wyślijcie z dopiskiem „Jodła 2013"

Jak wyzwania to wyzwania. Postawiliśmy przed sobą wyzwanie i to związane z naszym regionem świętokrzyskim jak na odznakę chorągwianą przystało. Postanowiliśmy zdobyć nie jeden szczyt o wysokości 1000 metrów, ale wszystkie szczyty Korony Gór Świętokrzyskich, czyli najwyższe szczyty ze wszystkich pasm naszego regionu.  Trzy doby, 620 kilometrów samochodem i prawie 120 km pieszo - tyle potrzebowaliśmy, aby w deszczu i błocie wejść na 28 szczytów Korony Gór Świętokrzyskich, w sumie na wysokość 11424 metrów, czy trochę wyżej niż Mount Everest. Majowa wyprawa, była nie tylko inauguracją zadań do odznaki chorągwianej JODŁA, ale przede wszystkim jednym z etapów przygotowań do dalszych wędrówek i sprawdzianem logistycznych przygotowań naszej kadry i naszych możliwości. I chodź przez cały czas wyprawy, no może z małymi przerwami na oddech, pogoda dawała nam się we znaki i nawet na jedną noc musieliśmy wrócić do hufca, aby się wysuszyć nadrabiając przy okazji sporo kilometrów i tracąc kilka godzin czasu, to i tak udało nam się wykonać plan w całości.  Opis wejść wraz z dokumentacja fotograficzną umieściliśmy na stronie naszej drużyny, nie według kolejności w jakiej zdobywaliśmy szczyty, ale w kolejności z regulaminu odznaki PTTK. Może za rok postawimy przed sobą kolejne wyzwanie i spróbujemy zdobyć szczyty jeszcze raz,  w krótszym czasie i mamy nadzieję że tym razem przy lepszej pogodzie.

Szczegółowy opis wyprawy znajduje się w zakładce Korona Gór Świętokrzyskich

Informacje
Stronę odwiedziło
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter