Krynica Morska

Krynica Morska 2022

[ blad na stronie ]

 

Obóz w Krynicy Morskiej 2022 informacje i dokumenty do pobrania.

Komunikat nr 5 z dnia 7 czerwca 2022 roku.

Realizacja BONÓW TURYSTYCZNYCH będzie możliwa w dniach 20-22 czerwca.

Zapraszamy na spotkanie przed-obozowe w dniu 21 czerwca o godzinie 16, w budynku głównym Hufca ZHP Starachowice na ul. Harcerskiej 4.

Przed i po spotkaniu będzie także możliwość zrealizowania bonu turystycznego.

 

10 czerwca mija termin wpłat na obóz, które należy dokonać na konto podane w INFORMACJA O OBOZIE

Jesteśmy dostępni w harcówce na ul. Harcerskiej 3a (obok hufca):

Piątek  10 czerwca 2022 r. w godzinach od 16:00 do 18:00

Sobota 11 czerwca 2022 r. w godzinach od 11:00 do 13:00

W przypadku problemów z odnalezieniem harcówki, lub innymi pytaniami prosimy o telefon 602801701.

 

Komunikat nr 4 z dnia 7 maja 2022 roku.

Przypominamy o wpłatach na obóz. Wpłaty można dokonać przelewem - numer konta jest w pliku INFORMACJA O OBOZIE , lub gotówkowo bezpośrednio w harcówce.  Wpłaty można dokonać jednorazowo lub w ratach, ale chcielibyśmy aby pierwsza cześć wpłaty (minimum 350 zł) została dokonana do dnia 21 maja. Całość prosimy wpłacić najpóźniej na 30 dni przed obozem, czyli do dnia 10 czerwca. W przypadku problemów z płatnością, prosimy o  kontakt.

 

Jesteśmy dostępni w harcówce na ul. Harcerskiej 3a (obok hufca):

Sobota 7 maja 2022 r. w godzinach od 11:00 do 13:00

Wtorek 10 maja 2022 r. w godzinach od 16:00 do 18:00

Piątek  13 maja 2022 r. w godzinach od 16:00 do 18:00

Sobotę 14 maja 2022 r. w godzinach od 11:00 do 13:00

Wtorek 17 maja 2022 r. w godzinach od 16:00 do 18:00

Piątek   20 maja 2022 r. w godzinach od 16:00 do 18:00

 

W przypadku problemów z odnalezieniem harcówki, prosimy o telefon 602801701.

 

 

Komunikat nr 3 z dnia 23 kwietnia 2022 roku.

 

Osoby, które nie oddały dokumentów na obóz

przypominamy o konieczności zwrotu dokumentów.

Jesteśmy dodatkowo do dyspozycji w dniu 26 kwietnia 2022 roku (wtorek)

w godzinach od 16:00 do 18:00,  w harcówce na ul Harcerskiej 3 a.


 

Komunikat nr 2 z dnia 14 kwietnia 2022 roku.

 

Prosimy o zwrot wypełnionych dokumentów

do dnia 24 kwietnia 2022 roku

Karty wraz z załącznikiem można oddać w harcówce na ul. Harcerskiej 3a (obok hufca):

Czwartek 14 kwietnia 2022 r. w godzinach od 16:00 do 18:00

Wtorek    19 kwietnia 2022 r. w godzinach od 16:00 do 18:00

Piątek     22 kwietnia 2022 r. w godzinach od 16:00 do 18:00

Sobotę    23 kwietnia 2022 r. w godzinach od 11:00 do 13:00

W przypadku problemów z odnalezieniem harcówki, prosimy o telefon 602801701.

 

Komunikat nr 1 z dnia 6 kwietnia 2022 roku.


Dokumenty do pobrania dla uczestników

z Województwa Świętokrzyskiego:


1. INFORMACJA O OBOZIE

Staramy się, aby w informacji o obozie, zawarte były wszystkie najważniejsze rzeczy, które pomogą lepiej przygotować się do obozu. Jeżeli czegoś brakuje, a informacja ta pomogłaby uczestnikom obozu lub rodzicom, daj nam znać. Postaramy się uzupełnić


2. Karta na obóz   STRONA PIERWSZA oraz STRONA DRUGA

Uwaga ! Kartę uczestnika, należy wydrukować na dwóch stronach jednaj kartki formatu A4, nie można łączyć dwóch stron karty wydrukowanych na dwóch osobnych kartkach !

Wszystkie dane o uczestniku na karcie jak i na załączniku czy oświadczeniu muszą być wypełnione czytelnym pismem. W przypadku wypełniania pól ze szczepieniami, wpisujemy tylko nazwę szczepionki i rok podania ostatniej dawki z jednego typu szczepionki. W pola które chcemy zostawić bez wpisu o dziecku wpisujemy "nie dotyczy" lub "bez uwag" Nie można zostawiać żadnych nie wypełnionych pól przeznaczonych dla rodzica.


Wypełnioną kartę uczestnika należy oddać wraz  z załącznikiem wydrukowanym na całej stronie kartki formatu A4.

3. ZAŁĄCZNIK do Karty

O PRZYJĘCIU NA  OBÓZ DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ODDANIA PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONYCH KART I ZAŁĄCZNIKA, A NIE ICH POBRANIE  !

PO PRZYJĘCIU KARTY I ZAŁĄCZNIKA

DOKONUJEMY PIERWSZEJ (LUB CAŁEJ WPŁATY)


Jeżeli zakład pracy rodzica chce finansować pobyt dziecka z funduszu socjalnego, należy pobrać:

4. WNIOSEK o dofinansowanie z zakładu pracy dla osób, które mogą skorzystać np. z fundusz socjalnego.

 

5. BON Turystyczny.

W tym roku można skorzystać z bonu turystycznego, aby zapłacić za obóz. (tylko osoby, które nie wykorzystały bonu w ubiegłym roku). Aby z niego skorzystać należy wygenerować ze strony ZUS-u bon turystyczny zawierający NUMER BONU i KOD OBSŁUGI BONU. Z tym wydrukowanym dokumentem zapraszamy do budynku Hufca ZHP STARACHOWICE na ul. Harcerskiej 4,. (trzeba się umówić telefonicznie) Finansowanie bonu można załatwić także telefonicznie pod numerem (41) 274 6525

 

Osoby, które wypełniły karty i załącznik, prosimy po telefonicznym (602801701) ustaleniu terminu,  o dostarczenie ich do naszej siedziby na ulicy Harcerskiej w Starachowicach.  Po sprawdzeniu i przyjęciu karty, będzie można dokonywać wpłat na wskazane konto.

Przypominamy że, wszelkie formalności muszą być załatwione nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem obozu, a ze względu na ograniczoną ilość osób, o przyjęciu na obóz, decyduje kolejność zgłoszeń (oddanie prawidłowo wypełnionych kart) i miejsca w namiotach, którymi dysponujemy z uwzględnieniem wieku i płci uczestników


Nie przyjmujemy dokumentów w formie skanu czy zdjęć !


UWAGA ! Wszystkie dokumenty drukujemy na białych kartkach (ksero)  o formacie A4 (może być potrzebne przestawienie funkcji drukarki)

 

Dokumenty do pobrania dla uczestników

spoza  Województwa Świętokrzyskiego:

 

1. INFORMACJA O OBOZIE


Staramy się, aby w informacji o obozie, zawarte były wszystkie najważniejsze rzeczy, które pomogą lepiej przygotować się do obozu. Jeżeli czegoś brakuje, a informacja ta pomogłaby uczestnikom obozu lub rodzicom, daj nam znać. Postaramy się uzupełnić.


2, Karta na obóz   STRONA PIERWSZA oraz   STRONA DRUGA

Uwaga ! Kartę uczestnika, należy wydrukować na dwóch stronach jednaj kartki formatu A4, nie można łączyć dwóch stron karty wydrukowanych na dwóch osobnych kartkach !

 

Wszystkie dane o uczestniku na karcie jak i na załączniku czy oświadczeniu muszą być wypełnione czytelnym pismem. W przypadku wypełniania pól ze szczepieniami, wpisujemy tylko nazwę szczepionki i rok podania ostatniej dawki z jednego typu szczepionki. W pola które chcemy zostawić bez wpisu o dziecku wpisujemy "nie dotyczy" lub "bez uwag" Nie można zostawiać żadnych nie wypełnionych pól przeznaczonych dla rodzica.


Wypełnioną kartę uczestnika należy oddać wraz  z załącznikiem wydrukowanym na całej stronie kartki formatu A4

3. ZAŁĄCZNIK do Karty

O PRZYJĘCIU NA  OBÓZ DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ODDANIA PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONYCH KART I ZAŁĄCZNIKA, A NIE ICH POBRANIE  !

PO PRZYJĘCIU KARTY I ZAŁĄCZNIKA

DOKONUJEMY PIERWSZEJ (LUB CAŁEJ WPŁATY)


 

4. WNIOSEK o dofinansowanie z zakładu pracy, dla osób, które mogą skorzystać z funduszu socjalnego.

 

5. BON Turystyczny.

W tym roku można skorzystać z bonu turystycznego aby zapłacić za obóz. Aby z niego skorzystać należy wygenerować ze strony ZUS-u bon turystyczny zawierający NUMER BONU i KOD OBSŁUGI BONU. Z tym wydrukowanym dokumentem zapraszamy do budynku Hufca ZHP STARACHOWICE na ul. Harcerskiej 4, Finansowanie bonu można załatwić także telefonicznie lub   pod numerem (41) 274 6525


Poniedziałek  28  czerwca w godzinach od 15:00 do 18:00 (Osobiście lub telefonicznie)


 

Osoby, które wypełniły karty i załącznik, prosimy po telefonicznym (602801701) ustaleniu terminu,  o dostarczenie ich do naszej siedziby na ulicy Harcerskiej w Starachowicach.  Po sprawdzeniu i przyjęciu karty, będzie można dokonywać wpłat na wskazane konto.

Przypominamy że, wszelkie formalności muszą być załatwione nie później niż na 30 dni przed rozpoczęciem obozu, a ze względu na ograniczoną ilość osób, o przyjęciu na obóz, decyduje kolejność zgłoszeń (oddanie prawidłowo wypełnionych kart wraz z załącznikiem) i miejsca w namiotach, którymi dysponujemy z uwzględnieniem wieku i płci uczestników.

Osoby spoza Starachowic, mają po wcześniejszym ustaleniu, możliwość dostarczenia dokumentów obozowych zarówno drogą pocztową jak i przez naszych przedstawicieli w Kielcach i w Szumsku.

Nie przyjmujemy dokumentów w formie skanu czy zdjęć !


UWAGA ! Wszystkie dokumenty drukujemy na białych kartkach (ksero) o formacie A4 (może być potrzebne przestawienie funkcji drukarki)





 

Obóz w Krynicy Morskiej 2023 informacje i dokumenty do pobrania.

Komunikat nr 5 z dnia 08 czerwca 2023 roku.

Przypominamy o wpłatach na obóz ! Oraz o spotkaniu przed obozowym, które odbędzie się we WTOREK, w dniu 20 czerwca 2023 roku o godzinie 16:00, w budynku głównym Hufca ZHP Starachowice na ul Harcerskiej 4 (pałacyk z czterema kolumnami)


W obecnej chwili prowadzimy tylko nabór uzupełniający osób, dopasowując osoby do miejsc jakie zostały w namiotach  tu ważny jest wiek i płeć uczestnika. Prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.

 

W przypadku wcześniejszych pytań lub innych spraw, zapraszamy w następujące dni:

Wtorek   13 czerwca 2023 roku, od godziny 16:00 do godziny 18:00.

Sobota   17 czerwca 2023 roku,  od godziny 11:00 do godziny 13:00.

Po przyjściu na ul Harcerska,  prosimy o kontakt telefoniczny, to pokierujemy Państwa, do budynku gdzie będziemy na zajęciach. (są trzy budynki)



Komunikat nr 1 z dnia 15 marca 2023 roku.


Dokumenty do pobrania dla uczestników

z Województwa Świętokrzyskiego:


1. Na początek zalecamy wydrukować i zapoznać się z INFORMACJA O OBOZIE

Staramy się, aby w informacji o obozie, zawarte były wszystkie najważniejsze rzeczy, które pomogą lepiej przygotować się do obozu. Jeżeli czegoś brakuje, a informacja ta pomogłaby uczestnikom obozu lub rodzicom, daj nam znać. Postaramy się uzupełnić

2. Karta na obóz   STRONA PIERWSZA oraz STRONA DRUGA

Uwaga ! Kartę uczestnika, należy wydrukować na dwóch stronach jednej kartki formatu A4,

Nie można łączyć dwóch stron karty wydrukowanych na dwóch osobnych kartkach !

Wszystkie dane o uczestniku na karcie jak i na załączniku czy oświadczeniu muszą być wypełnione czytelnym pismem. W przypadku wypełniania pól ze szczepieniami, wpisujemy tylko nazwę szczepionki i rok podania ostatniej dawki z jednego typu szczepionki. W pola które chcemy zostawić bez wpisu o dziecku wpisujemy "nie dotyczy" lub "bez uwag"

Nie można zostawiać żadnych nie wypełnionych pól przeznaczonych dla rodzica.


Wypełnioną kartę uczestnika należy oddać wraz  z załącznikiem wydrukowanym na całej stronie kartki formatu A4, a nie na części kartki.

3. ZAŁĄCZNIK do Karty


O PRZYJĘCIU NA  OBÓZ DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ODDANIA PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONYCH KART I ZAŁĄCZNIKA, A NIE ICH POBRANIE  !

PO PRZYJĘCIU KARTY I ZAŁĄCZNIKA

DOKONUJEMY PIERWSZEJ  (MAX w ciągu 30 DNI)  LUB CAŁEJ WPŁATY


Nie przyjmujemy dokumentów w formie skanu czy zdjęć !

 

UWAGA ! Wszystkie dokumenty drukujemy na białych kartkach (ksero)  o formacie A4,  na całych stronach.

(może być potrzebne przestawienie funkcji drukarki)


 




 

 

Dokumenty do pobrania dla uczestników

spoza  Województwa Świętokrzyskiego:

 

1. INFORMACJA O OBOZIE


Staramy się, aby w informacji o obozie, zawarte były wszystkie najważniejsze rzeczy, które pomogą lepiej przygotować się do obozu. Jeżeli czegoś brakuje, a informacja ta pomogłaby uczestnikom obozu lub rodzicom, daj nam znać. Postaramy się uzupełnić.


2, Karta na obóz   STRONA PIERWSZA oraz   STRONA DRUGA

Uwaga ! Kartę uczestnika, należy wydrukować na dwóch stronach jednej kartki formatu A4, nie można łączyć dwóch stron karty wydrukowanych na dwóch osobnych kartkach !

 

Wszystkie dane o uczestniku na karcie jak i na załączniku czy oświadczeniu muszą być wypełnione czytelnym pismem. W przypadku wypełniania pól ze szczepieniami, wpisujemy tylko nazwę szczepionki i rok podania ostatniej dawki z jednego typu szczepionki. W pola które chcemy zostawić bez wpisu o dziecku wpisujemy "nie dotyczy" lub "bez uwag"

Nie można zostawiać żadnych nie wypełnionych pól przeznaczonych dla rodzica.


Wypełnioną kartę uczestnika należy oddać wraz  z załącznikiem wydrukowanym na całej stronie kartki formatu A4, a nie na części kartki.

3. ZAŁĄCZNIK do Karty


O PRZYJĘCIU NA  OBÓZ DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ODDANIA PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONYCH KART I ZAŁĄCZNIKA, A NIE ICH POBRANIE  !

PO PRZYJĘCIU KARTY I ZAŁĄCZNIKA

DOKONUJEMY PIERWSZEJ (MAX w ciągu 30 DNI)  LUB CAŁEJ WPŁATY


Osoby, które wypełniły karty i załącznik, prosimy po telefonicznym (602801701) ustaleniu terminu,  o dostarczenie ich do naszej siedziby na ulicy Harcerskiej w Starachowicach.  Po sprawdzeniu i przyjęciu karty, będzie można dokonywać wpłat na wskazane konto.

Przypominamy że, wszelkie formalności muszą być załatwione nie później niż na 30 dni przed rozpoczęciem obozu, a ze względu na ograniczoną ilość osób, o przyjęciu na obóz, decyduje kolejność zgłoszeń (oddanie prawidłowo wypełnionych kart wraz z załącznikiem) i miejsca w namiotach, którymi dysponujemy z uwzględnieniem wieku i płci uczestników.

Osoby spoza Starachowic, mają po wcześniejszym ustaleniu, możliwość dostarczenia dokumentów obozowych zarówno drogą pocztową jak i przez naszych przedstawicieli w Kielcach i w Szumsku.

Nie przyjmujemy dokumentów w formie skanu czy zdjęć !


UWAGA ! Wszystkie dokumenty drukujemy na białych kartkach (ksero) o formacie A4, na całych stronach.

(może być potrzebne przestawienie funkcji drukarki)





 

Krynia Morska 2021

2021 rok to drugi rok w którym o wielu rzeczach decydowały względy bezpieczeństwa spowodowane pandemia COVID-19. Wiele ograniczeń i sprzecznych informacji spowodowały że podobnie jak w ubiegłym roku nie wiedzieliśmy do końca z jakimi ograniczeniami w czasie wakacji przyjdzie nam się zmierzyć. Na nasze szczęście zachorowania spały i mogliśmy przystąpić do zorganizowania obozu już w połowie maja, a nie jak w ubiegłym roku, kiedy praktycznie na dwa tygodnie przed obozem nie wiedzieliśmy czy zorganizujemy obóz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podobnie jak w latach ubiegłych przygotowaliśmy dla uczestników mnóstwo atrakcji, o których nie chcemy się za  bardzo rozpisywać, bo większość zajęć widać na zdjęciach z obozu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tegoroczny obóz zapamiętamy z wielu względów. Z jednej strony w związku z pandemia czekały na nas organizatorach, a co za tym idzie na uczestnikach wiele ograniczeń. Z drugiej strony już w połowie czerwca mieliśmy prawie komplet uczestników i na dodatek udało na się postawić całą nowa stołówkę, z nowych jeszcze większych namiotów i nowymi ławostołami przykrytymi bardzo solidnymi obrusami oczywiście w kolorze zielonym. dzięki czemu jeszcze bardziej byliśmy przygotowani na różnorodne warunki pogodowe nad naszym morzem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obóz 2021 Dokumenty do pobrania

 

 

Zapraszamy na zajęcia integracyjno - sportowe  w ramach Młodzieżowej Strefy Aktywności już w najbliższą sobotę 26 czerwca 2021 roku.

 

Będzie okazja aby przynajmniej część uczestników się poznała przed wyjazdem i ewentualnie dowiedziała się co jeszcze fajnego będzie się dział na obozie i co warto zabrać ze sobą :)

 

 

 

 

 

Ze  względu  na  upały  zapraszamy   w  godzinach  od  16:00  do  19:00  !

Zajęcia odbędą się na placu za budynkiem HUFCA ZHP STARACHOWICE na ul Harcerskiej 4, skąd będzie także wyjazd na obóz.

 


Dokumenty do pobrania dla uczestników

z Województwa Świętokrzyskiego:


1. INFORMACJA O OBOZIE

Staramy się, aby w informacji o obozie, zawarte były wszystkie najważniejsze rzeczy, które pomogą lepiej przygotować się do obozu. Jeżeli czegoś brakuje, a informacja ta pomogłaby uczestnikom obozu lub rodzicom, daj nam znać. Postaramy się uzupełnić


2. Karta na obóz   STRONA PIERWSZA oraz STRONA DRUGA

Uwaga ! Kartę uczestnika, należy wydrukować na dwóch stronach jednaj kartki formatu A4, nie można łączyć dwóch stron karty wydrukowanych na dwóch osobnych kartkach !

Wszystkie dane o uczestniku na karcie jak i na załączniku czy oświadczeniu muszą być wypełnione czytelnym pismem. W przypadku wypełniania pól ze szczepieniami, wpisujemy tylko nazwę szczepionki i rok podania ostatniej dawki z jednego typu szczepionki. W pola które chcemy zostawić bez wpisu o dziecku wpisujemy "nie dotyczy" lub "bez uwag"


O PRZYJĘCIU NA  OBÓZ DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ODDANIA PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONYCH KART, A NIE ICH POBRANIE  !

Wypełnioną kartę uczestnika należy oddać wraz  z załącznikiem.

3. ZAŁĄCZNIK do Karty


W dniu wyjazdy należy oddać opiekunowi oświadczenie.

4. OŚWIADCZENIE

 

Jeżeli zakład pracy rodzica chce finansować pobyt dziecka z funduszu socjalnego, należy pobrać:

5. WNIOSEK o dofinansowanie z zakładu pracy dla osób, które mogą skorzystać z fundusz socjalnego.

 

6. BON Turystyczny.

W tym roku można skorzystać z bonu turystycznego aby zapłacić za obóz. Aby z niego skorzystać należy wygenerować ze strony ZUS-u bon turystyczny zawierający NUMER BONU i KOD OBSŁUGI BONU. Z tym wydrukowanym dokumentem zapraszamy do budynku Hufca ZHP STARACHOWICE na ul. Harcerskiej 4, Finansowanie bonu można załatwić także telefonicznie lub   pod numerem (41) 274 6525 w dniach:


Poniedziałek  28  czerwca w godzinach od 15:00 do 18:00 (Osobiście lub telefonicznie)

 


Osoby, które wypełniły karty i załącznik, prosimy po telefonicznym (602801701) ustaleniu terminu,  o dostarczenie ich do naszej siedziby na ulicy Harcerskiej w Starachowicach.  Po sprawdzeniu i przyjęciu karty, będzie można dokonywać wpłat na wskazane konto.

Przypominamy że, wszelkie formalności muszą być załatwione nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem obozu, a ze względu na ograniczoną ilość osób, o przyjęciu na obóz, decyduje kolejność zgłoszeń (oddanie prawidłowo wypełnionych kart) i miejsca w namiotach, którymi dysponujemy z uwzględnieniem wieku i płci uczestników


Nie przyjmujemy dokumentów w formie skanu czy zdjęć !


UWAGA ! Wszystkie dokumenty drukujemy na białych kartkach (ksero)  o formacie A4 (może być potrzebne przestawienie funkcji drukarki)

 

Dokumenty do pobrania dla uczestników

spoza  Województwa Świętokrzyskiego:

 

1. INFORMACJA O OBOZIE


Staramy się, aby w informacji o obozie, zawarte były wszystkie najważniejsze rzeczy, które pomogą lepiej przygotować się do obozu. Jeżeli czegoś brakuje, a informacja ta pomogłaby uczestnikom obozu lub rodzicom, daj nam znać. Postaramy się uzupełnić.


2, Karta na obóz   STRONA PIERWSZA oraz   STRONA DRUGA

Uwaga ! Kartę uczestnika, należy wydrukować na dwóch stronach jednaj kartki formatu A4, nie można łączyć dwóch stron karty wydrukowanych na dwóch osobnych kartkach !

 

Wszystkie dane o uczestniku na karcie jak i na załączniku czy oświadczeniu muszą być wypełnione czytelnym pismem. W przypadku wypełniania pól ze szczepieniami, wpisujemy tylko nazwę szczepionki i rok podania ostatniej dawki z jednego typu szczepionki. W pola które chcemy zostawić bez wpisu o dziecku wpisujemy "nie dotyczy" lub "bez uwag"


Wypełnioną kartę uczestnika należy oddać wraz  z załącznikiem.

3. ZAŁĄCZNIK do Karty


O PRZYJĘCIU NA  OBÓZ DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ODDANIA PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONYCH KART, A NIE ICH POBRANIE  !

W dniu wyjazdy należy oddać opiekunowi oświadczenie.

4. OŚWIADCZENIE


Jeżeli zakład pracy rodzica chce finansować pobyt dziecka z funduszu socjalnego, należy pobrać:

5. WNIOSEK o dofinansowanie z zakładu pracy, dla osób, które mogą skorzystać z funduszu socjalnego.

 

6. BON Turystyczny.

W tym roku można skorzystać z bonu turystycznego aby zapłacić za obóz. Aby z niego skorzystać należy wygenerować ze strony ZUS-u bon turystyczny zawierający NUMER BONU i KOD OBSŁUGI BONU. Z tym wydrukowanym dokumentem zapraszamy do budynku Hufca ZHP STARACHOWICE na ul. Harcerskiej 4, Finansowanie bonu można załatwić także telefonicznie lub   pod numerem (41) 274 6525 w dniach:


Poniedziałek  28  czerwca w godzinach od 15:00 do 18:00 (Osobiście lub telefonicznie)


 

Osoby, które wypełniły karty i załącznik, prosimy po telefonicznym (602801701) ustaleniu terminu,  o dostarczenie ich do naszej siedziby na ulicy Harcerskiej w Starachowicach.  Po sprawdzeniu i przyjęciu karty, będzie można dokonywać wpłat na wskazane konto.

Przypominamy że, wszelkie formalności muszą być załatwione nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem obozu, a ze względu na ograniczoną ilość osób, o przyjęciu na obóz, decyduje kolejność zgłoszeń (oddanie prawidłowo wypełnionych kart) i miejsca w namiotach, którymi dysponujemy z uwzględnieniem wieku i płci uczestników.

Osoby spoza Starachowic, mają po wcześniejszym ustaleniu, możliwość dostarczenia dokumentów obozowych zarówno drogą pocztową jak i przez naszych przedstawicieli w Kielcach i w Szumsku (Staszowie).

Nie przyjmujemy dokumentów w formie skanu czy zdjęć !


UWAGA ! Wszystkie dokumenty drukujemy na białych kartkach (ksero) o formacie A4 (może być potrzebne przestawienie funkcji drukarki)





2, Karta na obóz   STRONA PIERWSZA
 
Więcej artykułów…
Informacje
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Stronę odwiedziło
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj156
mod_vvisit_counterWczoraj203
mod_vvisit_counterTen tydzień461
mod_vvisit_counterPoprzedni349
mod_vvisit_counterTen miesiąc1305
mod_vvisit_counterPoprzedni1653
mod_vvisit_counterWszystkie619049

Online (20 minutes ago): 4
Your IP: 18.223.33.116
MOZILLA 5.0,
Today: Maj 16, 2024
Osób na stronie
Naszą witrynę przegląda teraz 6 gości